sobota, 19 października 2013

Hej :D

    Ostatnio przyszła mi do głowy pewna historia którą postanowiłam tu napisać. Nie będę wam mówić o czym to będzie, sami się przekonacie czytając to chociaż pewnie już się domyśliliście że blog będzie o 1D. Z góry przepraszam jeśli posty będą rzadko dodawane, ale jestem w 3 klasie gimnazjum i mam pełno nauki. Za chwilę postaram się dodać bohaterów, ale będą tam tylko imiona i nazwiska, nie będę robić jakiś szczegółowych opisów bo szczerze mówiąc i tak pewnie potem zupełnie pozmieniałabym ich charakter i upodobania. Bohaterów będzie dość sporo ponieważ dodam wszystkie osoby jakie będą wykorzystane na blogu więc niektóre mogą pojawić się dopiero po długim czasie. Jakbym podczas pisania wpadła na pomysł stworzenia kolejnej postaci i będzie ona również dodana do bohaterów. Czytając tego bloga proszę was o komentarze, jeśli ich nie będzie to ja przestanę pisać. Jak to mówią coś za coś.
    Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć wam miłego czytania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz