piątek, 31 stycznia 2014

ROZDZIAŁ 13

    Siedzieliśmy w kącie kawiarni i jedliśmy lody. Opowiedziałam Niall'owi co się wydarzyło po między mną a Mike'iem. Nie znałam go długo, ale taka już byłam z natury, że nie ukrywałam niczego tylko byłam jak otwarta książka. Chłopak wysłuchał moich wyżaleń do końca, a gdy skończyłam swój monolog jedyne co powiedział to:
    - Nie był ciebie wart.
    - Już to dziś mówiłeś.
    - Taka jest prawda. - uśmiechnęłam się gdy to powiedział.
    - Co zaszło po między tobą a Ellie ?
    - Pokłóciliśmy się. - westchnął i wbił wzrok w blat stolika. - Widziała nasze zdjęcia w gazecie i stwierdziła że ją zdradzam.
    - Powiedziałeś jej prawdę ?
    - Nie chciała mnie słuchać. Najlepsze jest to że ją na każdym kroku fotografują z innym kolesiem i ja jej wieżę jak mówi że to są tylko koledzy.
    - Zależy ci na niej ? - zapytałam, a blondyn spojrzał na mnie i wzruszył ramionami. - Jeśli ci na niej zależy to walcz o nią, a jeśli nie ta zadaj sobie pytanie czemu z nią jesteś.
    Nastała cisza, którą po chwili przerwał Niall.
    - Bo menadżerowie tak chcieli.
    - Co ?
    - Stwierdzili że bycie w związku poprawi mi image. Szczególnie jeśli będę z kimś sławnym.
    - Czemu akurat Ellie ?
    - Bo kiedy oni to wymyślili to media łączyły mnie i Ellie w parę.
    Po między nami nastała cisza, której tym razem pozwoliliśmy trwać. Nie śpieszyło nam się żeby ją przerwać, bo każde z nas pogrążyło się we własnych myślach. Po dłuższym czasie spojrzałam na zegarek. Dochodziła 18. Wow jak ten czas szybko minął.
    - Ja już będę się zbierać.
    - Odprowadzę cię.
    Wstaliśmy i ruszyliśmy do wyjścia. Podczas drogi na szczęście żadne z nas nie wracało do poprzedniego tematu. Staraliśmy się go omijać i szło nam całkiem dobrze. Tak samo jak cały dzień niestety droga minęła nam szybko i nim się spostrzegłam nadszedł czas rozstania.
 

6 komentarzy:

  1. Hej ! Widzę, żę Twoje blogi nie są za sławne.. więc myśle, że możesz zgłosić je do tego spisu blogów ! http://spis1d.blogspot.com/ Jest to najsławniejszy spis na bloggerze ! ;D Efekty już na drugi dzień xD Polecam ;3 Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do rozdziału, jest naprawdę ok ;) Jednak musisz bardziej określać miejsce i sytuacje i pisać dłuższe rozdziały ;D Sukces zapewniony ! I oczywiście zgłosić tam swojego bloga ;D Jeżeli chcesz mogę pomóc Ci trochę pisać ;D Razem zawsze raźniej xD Pozdrawiam ;3

      Usuń
    2. Ah, i noi oczywiście zawsze możesz mnie znaleść tu --->http://opowiadanieoonedirection1dlove.blogspot.com/ http://moje-opowiadanie-o-direction.blogspot.com/ http://my-summer-love-one-direction.blogspot.com/
      http://opowiadanieo1dneversaynever.blogspot.com/

      Usuń
    3. Z chęcią skorzystam ;) a co do długości tego rozdziału to nie miałam zbytnio weny a dawno nic nie dodawałam dla tego jest taki krótki ;)

      Usuń
  2. niall *_* super ci wyszło :) zapraszam do mnie na opowiadanie z lou w stylu darka : nowe-opowiadanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Menadżerowie... Nienawidzę Modestu!
    A co do rozdziału, to bardzo fajny, ale baaardzo króciutki ;/
    Pozdrawiam i czekam na następny!
    _____
    my-1d-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń